miercuri, 1 august 2012

Chiar plecam - Expeditia Mramornaya Stena


Chiar plecăm – Expediția Mramornaya Stena 6400m
Participanți: Raluca și Cristina
Perioada 15.07.2012

După o săptămână nebună când am crezut că problemele nu se mai termină, o parte legate chiar de echipament, a venit ziua de duminică. Mă trezesc în fața unui morman de bagaje, încropit chiar de vineri, înainte să plec la Beiuș, și completat ieri seară, având deasupra tricoul expediției, pentru care îi mulțumim sponsorului nostru în probleme de logistică, Clasic-Design.

Nu reușesc să mă mobilizez să definitivez rucsacii de sâmbătă seara, așa că mă trezesc la ora 5, în speranța că voi avea destul timp până la ora 11,10 când vom avea tren la București.

Azi începe aventura noastră ce se numește Expediția Mramornaya Stena 6400m- 2012. Vor fi trei săptămâni și jumătate, pline, vom călători 500 km cu trenul, peste 6000 km cu avionul, având escală la Istambul, pentru ca în cele din urmă să ajungem la Almaty (Kazachstan).

Pe munte, vom încerca să escaladăm, nu să cucerim, vârful mai sus amintit. Premieră pentru alpinismul românesc, de altfel, el nu a mai fost urcat de niciun român.

Coechipierul nostru este Mihai Vlad, ne vedem mâine dimineață cu el în aeroport, la ora 9.
Azi nu am pierdut trenul :D, semn bun, expediția a început cu bine.

În sfârșit a trecut toată nebunia săptămânii trecute, când nu mai știam pe ce să pun mâna. În sfârșit e liniște. Știu că am tot echipamentul. Încerc să-mi imaginez ce ne așteaptă. Cea mai mare altitudine la care am fost este vârful Ararat, 5125m. Va fi diferit de data aceasta, condițiile sunt un pic mai aspre, dar vom avea grijă, am încredere în coechipierii mei și dacă vremea va ține cu noi, tot ar trebui să decurgă comform planului.

Adina, va face update la blogul nostru, așa că dacă sunteți curioși cum evoluează lucrurile vă invit să ne urmăriți.
Cristina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu