duminică, 22 ianuarie 2012

Schi de tura - Stana de Vale- Vf Poieni

Perioada 22.01.2012
Zona : Stâna de Vale/ M-ții Bihorului
Participanți: Ancuța, Cristina, Marius, Tadi și Csabi

Puteam să ies doar o zi în weekend, mă sfătuiesc cu colegii, majoritatea vor pe două zile. Îi găsesc însă disponibili pe Marius, Ancuța, Tadi și Csabi. Optăm pentru zona Stâna de Vale în ideea că nu va fi atât de aglomerat ca și la Vârtop, plus e mai aproape un pic.

Sâmbătă noaptea începe să ningă și duminică dimineața cu emoții mă uit pe geam, în curte la Beiuș, văd mmmultă zăpadă și încă ninge în continuare. Vorbesc cu colegii de tură, sunt hotărâți să vină. Doar n-oi da eu înapoi????

Pe drumul de Stână însă drumarii par să aibă propriile probleme, încep să nu mai fiu atât de sigură că vom schia azi. După mmmulte ore pe drum în jur de 12, 30 suntem la Gaudeamus.

Coborâm pe schiuri în stațiune, planul este să urcăm pe Poieni. Vremea nu pare să țină cu noi dar încercăm. Ancuța rămâne pe pârtie, Tadi și Csabi se întorc din apropierea drumului forestier, rămân cu Marius.

Mai povestim de expediție și ajungem în zona alpină. Mergem intuitiv, nu vedem mai mult de câțiva metri în fața noastră dar direcția e bună. Ajungem chiar sub vârf când ne dăm seama că începe să bată vântul și acoperă urmele lăsate de noi.

Nu vrem aventuri fără rost așa că ne întorceam. Coborâm pe traseu. Prima dată când am coborât pe aici mi s-a părut extremmm de abrupt, acum parcă nici nu-mi vine să fac viraje. Ciudat cum ni se schimbă perspectiva asupra lucrurilor. Mai dăm o tură în stațiune pe pârtie (dacă mai poți să-i zici așa) și ne îndreptăm spre casă.
 
O zi drăguță (nici nu putea fi altfel când ai schiurile în picioare și hălăuiești pe coclauri :D)
Cristina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu