vineri, 13 ianuarie 2012

Schi de pârtie la Vârtop

Perioada 07.01.2012
Particioanți: Bogdan, Cristina, Greti, Timi și acolo ne-am mai întâlnit bineînțeles cu o gașcă mare: Marius, Ralu, Potyi, Iris, Mircea, Luci

N-a fost o zi spectaculoasă dar am profitat din plin de cele două pârtii din zona Vârtop, Arieșeni care erau într-o formă destul de bună. Lume multă.
Am ajuns în jur de 10, 30 și în afară de o mică, mică pauză de masă ne-am petrecut toată ziua pe pârtie.
                                                            Miță îm acțiune
                                                                         -II-
                                                           Pârtia Piatra Grăitoare
                                                          Marius care trece ca fulgerul

N-am făcut foarte multe poze, abia când am început am și constat că se termină bateria :D. Am fost un pic nepregătită :D
Cristina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu