joi, 10 mai 2012

Alpinism la Vadul Crișului

Zonă: Vadul Crișului
Perioadă  05.05.2012
Participanți: Alex, Cristina, Horhe, Marius, Sebi, Radu

Câteodată simt o nevoie să merg la cățărat/alpinism. Atunci iau decizii și mă orientez :D. În weekend va fi o tură la Vadul Crișului. Pentru că nu pot să plec decât de sâmbătă seara, ajung cu Sebi și Horhe pe la ora 22 la Casa Zenovia, sediul Salvamont. Îi găsim aici pe Marius, Radu, Akoș, Eniko  și Marian. Nu ne întindem prea mult la povești așa că dimineață pe la 7,30 băieții sunt deja pe baricade. 





 Nu reușim să plecăm decât pe la 10 de la cabană. Ne împărțim pe echipe. Rămân cu Horhe la Crucea dreaptă, un traseu 4A, de două lungimi de coardă. Merg cap, dar mă simt tare împiedicată. E prima ieșire la cățărat de anul asta. Antrenament, cum nu mai avem panou deschis publicului la Oradea, n-am mai făcut. Din păcate. Și asta o simt în antebraț :D

                                                                                          în regrupare
                                                                         Radu și Alex în traseul Ferenț
                                                                                                 idem

Facem destul de mult până ieșim din traseu. Parcă mi-am mai dat drumul și cățărarea începe să devină plăcere.
                                         Subsemnata in traseu - poza facuta de Radu din regruparea de la Ferencz
 
                                                                    Horhe la ieșire din traseu
                                              Horhe vazut de jos - multumim colegii de poze !!!
                                                                                        Echipa de balanțe :D

O zi faină. Ne-am mai jucat un pic pe final de zi la faleza din Șuncuiuș.
Concluzia turei: mai trebuie antrenament, asta e sigur.
Cristina


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu