vineri, 30 decembrie 2011

Pârtia Vârtop- Vf Bihorul


Participanți: Adina, Andreea, Cristina, Horhe, Mihai, Marius....
Perioada 25-28.12.11
Zona: Vârtop-Arieșeni

Pentru că Marius și Atti erau de serviciu pe pârtie la SVM ne-am lipit și noi de ei astfel încât în 25, în seara de Crăciun am urcat la Vârtop. Ca să simțim cu adevărat că am ajuns am mers pe pârtie să ne dăm, din fericire am prins ultimul telescaun. 

Doar când mi-am dat drumul și schiurile au început să curgă am simțit cu adevărat ce dor îmi fusese. Sper iarna aceasta care a început mult mai promițător decât ultimii trei ani să continue tot așa, să putem profita din plin de zăpadă.

Luni, deși hotărâsem cu Adina să ne trezim dimineață să mergem pe Vf Bihorul nu am ieșit din cabană până la ora 9.30. Un mic urcuș până la Piatra Grăitoare pe marcaj și apoi tot pe creastă până pe vârf. O vreme superbă, nici măcar vânt nu sufla. Noi două. 

Zăpada este bună, stratul nu foarte gros, dar îndeajuns să poți schia. Este tasat și nu te afunzi mai deloc. Peste depresiunea Beiușului mare de nori. Ajunse la stația meteo, am avut parte de o primire călduroasă cu ceai și ptăjituri. Că doar am venit a colinda. 

Persoanele care erau de servici realizează că am fost și anul trecut aici exact în a doua zi de Crăciun, singura diferență că suntem fără băieți acuma. 

La coborâre prima panta de pe vârf este de vis. Calitatea zăpezii seamănă cu cea de pe pârtie doar că aici ești cu depresiunea la picioare. Reușim să mergem destul de mult fără piei de focă, deși creastă urcă și coboară . În jur de ora 14,30 ajungem în top-ul partiei de sub Piatra Grăitoare. Facem câteva ture, luam masa și apoi până la ultimul telescaun profităm din plin de zăpadă.

Marți, zi de pârtie. În prima parte a zilei mergem la pârtia lui Todea, pe la amiază facem schimb cu băieții și trecem pe cealaltă. 
                                                            Adina in actiune
Ne întâlnim și cu Mircea și Iris, Potyi și Abel, plus mulți alții. Stăm din nou până la ultimul telescaun. Niște zile minunate care sper să fie doar începutul acestui sezon de schi. La cât mai multe!

Marius in actiune

                                                                   Adina and me

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu