luni, 25 iunie 2012

Șauaieu


Perioada 19.06.2012

După panica :D din lacul de la Paleu, de la IronMan când m-am mirat că a mai rămas apă în lac și nu am înghițit-o pe toată a venit dezamăgirea... nu mai știu să înot??? La bazin, după cum zice o cunoștință, te ține apa la suprafață mai ceva decât în lac??? :D

Trebuia să știu. Unde mai bine să verifici decât tot într-un lac. Convoc deci o tură, după o zi de muncă la Șauaieu, lângă Oradea. 19 km cu bicicleta.

Mă văd cu colegii la 18,30 după ce terminăm fiecare cu munca la intersecția de pe centura Oradiei care duce la satul Cihei.
Suntem mulți: Adina, Ancuța, Cristi, Horhe, Marius, subsemnata, Radu și soția, Ștefan. Urmează să ne vedem la lac cu Dan și Andreia, Ani, Luci și Alex

Ne ia cam 45 min să ajungem la lac. Accesul cu bicicleta se face prin Cihei - Apateu- Șauaieu sau cu mașina Oradea-Nojorid- Leș - Păușa - Șauaieu.
Andreia ne îndreabă mirată că tot clubul a venit să înoate :D.

Dan a luat cu el partea plutitoare de la windsurf, așa că ne talentăm la sărituri.
Trecem lacul înot de două ori. Mă simt fantastic. Apă are o temperatură exelentă și peisajul e foarte fain. Un lac, încojurat aproape în toate părțile de pădure. Îmi vine în minte peisajul din București, de când am fost după viză. Cum aș putea acolo să-mi petrec o astfel de seară după o zi de lucru?
Parcă nici apa nu mai mi se pare atât de neagră. Distanța când traversezi lacul, este aproximativ aceeași care o parcurgeam la concurs, la HalfIronman, deci ce loc mai bun decât aici pentru antrenament?
Accesul cu bicicleta este de asemenea foarte fain, între sate mergi pe dealuri, pe drumuri de țară și la sfârșit, lângă lac, cireașa de pe tort o potecă prin pădure. Mă bate gândul tot mai mult să investesc într-o bicicletă.
Măcar acum să-i fac poze Adinei, dacă la Ironman n-am surprins-o :D
Ce îți poți dori mai mult după o zi de muncă ?????
Cristina

2 comentarii: