miercuri, 9 noiembrie 2011

Patrulă SVM Șuncuiuș- Vadul Crișului

Perioadă: 5-6.11.11
Weekendul acesta era planificat să mergem la cartare în peștera Raii. Rămăsesem datori cu o galerie explorată acum vreo 2 ani de către Marius, Anca și Tamaș. Dar n-a fost să fie...pentru mine cel puțin căci ceilalți au ajuns și au și făcut ce și-au propus.

Euuu...în schimb a trebuie să-mi fac datoria față de patrie :D. Eram planificată în patrulare la Salvamont în Șuncuiuș și cum n-am mai fost anul acesta mă mustra conștiița să nu merg.
Sunt cu Maria și Bimbi, dar vor veni cu noi și Tinu, Mirela iar duminică vom fi mai mulți de la club.
                                                                Maria in Aramis
E hotărât să mergem la cățărat în zona teraselor superioare...acolo soarele bate toată ziua, va fi plăcut.
Sâmbătă ajungem la trasee destul de târziu, pe la ora 12,30 făcând înainte o escală la casa Zenovia unde ne-am lăsat bagajele. În caz de ceva intervenție va fi nevoie să alergăm un pic...ținând cont unde sunt terasele. 

N-am mai fost la terase până acuma niciodată, toată lumea zice că e frumos. Mi-am propus să fac mai multe trasee cap, nu foarte grele care să-mi ofere mai multă încredere în mine când sunt cap.

                                                               Made by Tinu- CS Cristal
E ciudat ce simți când mergi cap de coardă. Privești traseul, îți stabilești linia, vezi prizele, îți imaginezi mișcările și acționezi. Dai tot ce ai din tine la pasajele mai grele, simți mușchii încordați, un ultimul efort și ai trecut. Abia atunci realizezi adrenalina care tocmai ți-a dat un simțământ ciudat de libertate și putere. Îmi place să trec pasajele cu calm...să le calculez și să acționez. E interesant.
Made by Tinu- Pauza 
În zona teraselor sunt trasee accesibile pentru toți. Încep de la gradul 5 și merg până la 8. Fac echipă sâmbătă cu Tinu, care din cauza unei probleme la mână nu poate cățăra decât asigura. Va fi omul meu azi :D. Mirela și Maria fac echipă.
                                                                 Made by Tinu- Bogdan în Athos
Eu încep cu un traseu mai ușor de încălzire Kia 5+/6- și continui apoi cu Aramis (6-), Porthos (6) și Athos (6). Cred ca cel mai care l-am savurat cel mai bine a fost Aramis. Nici unul nu este foarte dificil, sunt ușor spectaculoase, datorită priveliștii care o conferă. 

Deoarece se întunecă destul de repede n-am putut să stăm decât până la ora 5, ne aștepta o coborâre prin pădure și apoi o plimbare până la Șuncuiuș. Gândul mi-a rămas însă la faleză la un traseu ce-l ochisem și arăta interesant: Ariana :D. Seara a fost liniștită, au ajuns la Zenovia Bogdan și Anca. Ne-am uitat la ceva film.
                                                   Made by Tinu- Anca în topul de la Ariana
Dimineață încercăm să ne mobilizăm dar nu reușim să plecăm de la cabană până la 10,15.
Ajunși la terase îmi dau seama că am uitat un lucru important pe peronul haltei Peștera: aparatul foto :D. În opt minute eram pe peron. Eu da, aparatul nu. Din fericire l-au luat un cuplu foarte draguț, cărora le mulțumesc și le rămân recunoscătoare.

De fericire și pentru că mă simțeam în formă hotărăsc să alerg și pe drum spre terase. Îmi amintesc de crossul care s-a ținut în zonă și la care am alergat cu Adina. Mă simt tare bine când fac mișcare.
Aspirăm la lucruri mărețe pentru anul viitor, deja ne antrenăm și parcă simt asta în timp ce urc panta spre terase.
                                                         Made by Tinu- În focul acțiunii
De încălzire urc din nou pe Athos să pun o manșă și apoi îmi întorc privirile spre Ariana. O placă în consolă îmi face cu ochiul și sunt curioasă cum, nu dacă, voi reuși să trec de ea. Simt din nou liniște, plan, adrenalită și fericire că am trecut. Parcă e același sentiment care reapare la fiecare pasaj mai delicat.
                                                                    Made by Tinu
Mă mai odihnesc un pic asigurând pe Maria și apoi merg la The End. Mi-a rămas în minte un traseu făcut ieri de Maria și Mirela : Negativ (6). Are un pasaj interesant și vreau să-l încerc. Mă asigură Bogdan, urcă apoi Anca și dezechipează. 
                                                            Anca în Negativ
Deși venisem cu gândul să mă odihnesc cu atâtea tentații ar fi fost păcat să fac asta. Ce n-am apucat să fac și de obicei se întâmplă așa când sunt în focul acțiunii: poze. Pt asta îi mulțumesc lui Tinu care s-a atașat repede de aparatul meu foto :D
Cristina 
                                                   Made by Tinu- SJ Salvamont Salvaspeo BH

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu