sâmbătă, 15 octombrie 2011

Turism urban

Mă tot gândeam dacă să postez sau nu mica mea excursie de la Cj la meciul de inaugurare al noului stadion. Am mers pentru fotbal? Normal că nu. Am fost să văd unul dintre lucrurile bune care s-au pus în teren din ultimul timp.
                                                   frumos sa vezi atata lumea adunata la un loc
                                     O rezolvare simpla si eleganta a sistemului de acoperire
La urma urmei – Dincolo de cortină- se referă la lucruri speciale care se află în afara cotidianului. Se referă la ieșirea din mediocru și cotidian. Decid deci că postarea își are rostul.
                                             Zona destinata crainicilor TV si VIP-urilor
 Cu toții facem turism cultural. Mare păcat că aceast se referă doar la patrimoniul vechi care îl avem. Stadionul din Cj chiar este locul pe care majoritatea dintre noi ar trebui să-l vadă chiar și numai pentru cultură generală. 


O rezolvare simplă și eficientă a unei construcții care va permite desfășurarea unor nenumărate evenimente culturale. Atâția oameni (max 30000) care se strâng într-un loc pentru altceva decât violență nu poate fi considerat decât un lucru bun (părerea mea)

Mergeți deci cu toții dacă nu pentru fotbal măcar la alte evenimente sau de ce nu doar sa-l vedeti.
                                          La urma urmei sa nu uitam ca la fotbal am fost :D
                                                     La 4-0 deja era prea mult...
                                               chiar si pentru cei mai inflacarati fani
                                                          Asta a fost...

                                                        Sistemul constructiv
                                                           Structura din spatele fatadei
                                                     Cand toata lumea a plecat...

O seara minunata in care am simtit ca mai exista o sansa pentru Romania. Ii multumesc tatalui pentru excursie. Educativ moment.
Cristina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu