miercuri, 21 septembrie 2011

Rezultatele muncii din tura foto de la Pestera Siliei


Peștera Siliei. E printre primele peșteri unde am făcut explorare în peșteră. S-a întâmplat acum vreo 4 ani și ceva dacă țin bine minte. Făceam de doi ani speo. Adică eram un începător. Înseamnă mult pentru o persoană cum eram eu atunci să găsească o sală de dimensiunile celei pe care le vedeți în pozele de mai jos? Am fost printre primele trei persoane care am călcat în sala aceea. Eram împreună cu Bimbi și Ancuța. Și acuma țin minte că nu vedeam bine tavanul pentru că aveam lumina slabă. Și ca să răspund la întrebarea care am pus-o mai sus, da a însemnat foarte mult pentru persoana care eram eu atunci să fi găsit sala aceea. Mulți lucraseră în peștera aceasta înaintea nostră. Era prima mea tură de lucru aici în această peșteră și am avut noroc. Norocul începătorului. Dacă ar fi după mine aș da o șansă tuturor începătorilor să găsească ceva. Garantat va fi un speolog. Sentimentul care îl ai când știi că ai trecut primul, adrenalina care o simți e greu de explicat. Sunt datoare acestei peșteri că mi-a oferit acestă șansă încă de la început. Vom continua lucrările în această cavitate care acum are 500m. Nu mult, dar e descoperit de noi....și ......continua!!!!!. Felicitări tuturor care au pus umărul la lucrul din acestă peșteră și la cât mai mare!

http://www.youtube.com/watch?v=VRk8s8h30AI     Prezentare 10 ani de explorare in pestera Siliei

                                                                        Sala Mare


                                                                      Sala Mare

                                                                       Sala Mica

 O bucatica din peretele tarasului....unde cineva se pare ca s-a plictisit :D

                                                                              Târâșul
 Intrarea în târâș. Toată umplutura din saci și din spatele sacilor a fost scoasă de mulți care și-au făcut veacul prin această peșteră.

                                                                          Sala Mare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu